0

9 Crimes - Damien Rice

findfashion-fw:

所谓的灵魂歌者,就是这样吧......

Damien Rice - 9 Crimes

Leave me out with the waste
This is not what i do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And i've got no exuse
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright
Leave me out with the waste
Is that alright with u?
This is not what i do
It's the wrong kind of place
To be cheating on you
It's the wrong time
but she's pulling me through
It's a small crime
And I've got no exuse
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?
If u dont shoot it how am i supposed to hold it
Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright
Is that alright with u?
Is that alright?
Is that alright?

Is that alright with u?

中文歌词: 

离我而去,只剩碎片 
这不是我所做的 
在错误的地点想到你 
对新的来者来说这是错误的时间 
这是种小罪 
并且我没有任何借口 

这样好吗? 

丢弃上了膛的枪 
这样好吗? 

如果你不开枪,我该如何握着它 
这样好吗? 

丢弃了上了膛的枪 
你还好吗? 

离我而去,只剩碎片 
这不是我所做的 
在错误的地点想到你 
对新的来者来说这是错误的时间 
这是种小罪 
并且我没有任何借口 

这样好吗? 

丢弃上了膛的枪 
这样好吗? 

如果你不开枪,我该如何握着它 
这样好吗? 

丢弃了上了膛的枪 
你还好吗? 

这样好吗? 

丢弃上了膛的枪 
这样好吗? 

如果你不开枪,我该如何握着它 
这样好吗? 

丢弃了上了膛的枪 
这样好吗? 

你还好吗? 

这样好吗? 

这样好吗? 

你还好吗? 
这样好吗? 

这样好吗? 

你还好吗? 

不...... 

评论

热度(44)