0

(Everything I Do) I Do It For You - Bryan Adams

存档灵魂:

(Everything I Do) I Do It For You
一切只为了你

 

【歌词】

 

Look into my eyes
You will see what you mean to me
Search your heart search your soul
And when you find me there you'll search no more
Don't tell me it's not worth trying for
You can't tell me it's not worth dying for
我的双眼会告诉你,
你对我意味着什么。
寻找你的心,
寻找你的魂,
我就站立在你面前,
何必苦苦找寻。
不要告诉我,
那不值得去尝试。
不要对我说,
那不值得付出生命。 

You know it's true
Everything I do
I do it for you
你知道这确凿无疑,
我所做的一切, 
只是为了你 。

Look into your heart
You will find there's nothing there to hide
Take me as I am take my life
I would give it all I would sacrify
Don't tell me it's not worth fighting for
I can't help it there's nothing I want more
你的心会告诉你,
没有什么可隐瞒。
取走我的身,
取走我的命。 
我愿付出所有, 
我准备好去牺牲。
不要告诉我,
不值得为之而战 。
我忍无可忍,
我义无反顾。

You know it's true
Everything I do
I do it for you
你知道这确凿无疑,
我所做的一切, 
只是为了你 。

There's no love
Like your love
And no other
Could give more love
There's no one
Unless you're there
All the time all the way
Ah you can't tell me it's not worth trying for
I can't help it there's nothing I want more
Yeah I would fight for you
I'd lie for you
Walk the wire for you
Yeah I'd die for you
你对我的爱,
举世无双。
你给我的爱,
无人能及。
再没任何人, 
除你唯一。
无论何时何地,
不要对我说,我的付出不值。
我忍无可忍, 我义无反顾。
我愿为你而战,
我愿为你而死,
我愿为你铤而走险,
没错,我愿为你去死。 

You know it's true
Everything I do
I do it for you
你知道这确信无疑,
我所做的一切, 
只是为了你 。

评论

热度(77)