0

You Are My Everything - Lexington Bridge

莫西顾:

     又是一首属于前奏秒杀系的歌曲,清脆的钢琴伴奏,好听得耳朵都会掉,然后主唱迷人磁性的嗓音响起,各个成员的声线都比较接近,但还是能够听出细微差别,整首歌都有清亮的钢琴在牵引着,虽然是一首情歌,但是旋律不显得伤感,节奏也比较强烈鲜明。


歌词:


Baby girl
亲爱的女孩儿
Baby I can't let you go
亲爱的我不能让你走
I think about you all the time
我一直想着你
Think about you all the nights
整夜思念你
You and me we creepin' next to the sea
你和我在海边漫步
You brought the fresh champagne
你带来爽口的香槟
And I'd light the fire
我点燃篝火
Sometimes I really ask myself
有时候我认真地问自己
Do you really wanna lean on this man
你真的想去依靠这个男人吗
Remember all the beautiful moments we share
别忘了我们在共度的所有美好时光
My darling please think twice
亲爱的,请再考虑考虑
Baby I

宝贝,我
I swear to god up in the sky
我对上帝发誓
I'll be your shelter when you cry
你哭泣的时候我会做你的避风港
Cause you are my everything
因为你是我的一切
Baby I
宝贝,我
I travel around the seven seas
我渡过无边海洋
I climb any mountain high
翻越重重高山
And speak to you
只为了跟你说话
Cause you are my everything
因为你是我的一切
Oh,I think I'm lost in the wind
哦,我觉得我会迷失在风中
Without you by my side

你不在我在身旁
There is no one who can hold me
没人能抓住我
Together we would fight any storm
我们在一起能抵挡所有的暴风雨
I could show you how
我会告诉你该怎么做
Just give me your hand now
只要现在把手给我
I really wanna make you mine
真的好想拥有你
(to make it feel alright)
(一切都会好的)
Baby for all the time I never let you feel down
亲爱的,我永远都不会让你失望
Cause you surrender my heart
因为你已经俘获我的心
Baby I swear to god up in the sky
我对上帝发誓
I'll be your shelter when you cry
你哭泣的时候我会做你的避风港
Cause you are my everything

因为你是我的一切
Baby I
宝贝,我
I travel around the seven seas
我渡过无边海洋
I climb any mountain high
翻越重重高山
And speak to you
只为了跟你说话
Cause you are my everything
因为你是我的一切
I'll be there whenever you call
我会随叫随到
I wash the teardrops from your skin
为你擦去脸上的眼泪
Cause in my dreams I've made such a plan
因为在梦里我已经做好了计划
For you and me
为了你和我

We built a castle
我们建一座城堡
Where we could settle down my friend
我们可以把朋友安顿在那里
Romantic melodies been played by the wind
微风为我们演奏浪漫的旋律
Baby I
宝贝,我
I swear to god up in the sky
我对上帝发誓
I'll be your shelter when you cry
你哭泣的时候我会做你的避风港
Cause you are my everything
因为你是我的一切
Baby I
宝贝,我
I travel around the seven seas
我渡过无边海洋
I climb any mountain high
翻越重重高山

And speak to you
只为了跟你说话
Cause you are my everything
因为你是我的一切
I really wanna make you mine
真的很想拥有你
Baby gonna laugh all the time
亲爱的你要一直微笑
I never gonna let you down
我永远不会让你失望   

评论

热度(391)